8/21/10

Jag trodde aldrig...

...Att någon kunde få mej att poppa som ett popcorn ( och då menar jag börja som liten och bli större och samtidigt säga "popp popp")


...att jag sedan ligger på marken och är en korv (som inte får brännas utan måste vända på sig lite då och då samtidigt som man säger "korv korv")

...att jag sedan skulle vara en ketchupflaska som säger "prutt prutt"

...sist den värsta av alla BACON!

Och just det glömde jag nämna att det regnade ute....(också att vi inte alltid blev godkända utan kanske fick poppa 4 ggr om!)

vad kan få ca 50 pers att göra detta....jo en STRAFFMÄSTARE!...

Ack så fel man kan ha...

imorgon blir det beachday, hoppas det inte regnar då!

E.

1 comment:

  1. HAHA!!! Älskar detta, fortsätt uppdatera mitt kära popcorn!

    ReplyDelete

Followers