8/31/10

Då var nollningen slut...

...och jag med!

First: I'm very sorry but I will from now on write more in Swedish then English, maybe a few posts will be in English or maybe I will write a short recap. If you really want me to recap please leave a comment so I know!

Okej så nollningen slutade i lördag med en trevlig finsittning, innan dess var det regatta över Nissan och IMP vann iaf enligt oss själva och det är väl allt som räknas!
Vi har stolt lärt oss att för IMP(MFP) går tävlingen ut på att välta så många båtar som möjligt eller bara dränka deras flaggor (målet för de flesta program är att ta sin flagga över torr) Förra året dränktes 6 båtar av MFP och i år Dränkte IMP 10 :D Emelie, Anna, Charlotte och Micke som vår besättning bestod av gjorde ett stålande jobb!
Efter regattan blev vi krönta som ettor och fick ta av oss nollemarkeringen, SÅ skönt! Innan på morgonen strippade alla tvåor av sig sina gröna overaller så vi fick se vem de verkligen var, rätt spännande måste jag säga!
På kvällen var det finsittning och dans på kåren, själv mådde jag inte så bra redan innan men tyckte ändå jag var tapper som klarade mej fram till stängning, tacka vet jag Ibumetin!

I söndags sov jag hela dagen och i går blev det shopping med underbara Emelie och Anna .
Idag har vi haft den första föreläsningen i marknadsföring 1 verkar inte vara en jätte svår kurs så det ska nog gå bra, värre blir redovisning och finansiering som börjar på fre...
Här kommer lite bilder:








1 comment:

  1. Fina fina Elin vilka fina bilder :) puss och god natt!:) Anna

    ReplyDelete

Followers